fredag 10 januari 2014

Hela 2013

Var inte hela året lite av ett töcken? Jag bodde hemma i sthlm hela året, eller i min del av Sollentuna där jag boar ner mig djupt. Vi renoverade och var ensamma med varann väldigt mycket, lite för mkt måsten och lite lite avslappnat och roligt och socialt. Försökte klara av det som skedde. Jag jobbade på ett och samma jobb och skrev mängder av ansökningar och gjorde upp mängder av planer (och fick lite pengar häromdagen!). Och jobbade på mitt gamla jobb vid sidan om. Blev på smällen och skaffade tandställningen. Umgicks nästan bara med de allra närmaste. Varannan vegetarisk var ett mål som var lätt att nå upp till. Åkte till Sarek, vilket var underbart.

Så 2014, vad är målen och förhoppningarna? Har startat med att gifta mig, fortsätta med renoveringen och snart vankas en knodd. Så bebisbubbla? I höst hoppas vi att jag ger en egen kurs för första gången, att vissa projekt äntligen sparkar igång. Lite större socialt liv, en mer färdig lägenhet, bättre mående. Friluftsliv på lite andra premisser, men hoppas vi får till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar