torsdag 30 december 2010

Mitt 2010

Jag har publicerat 4 artiklar detta år, två förstanamns, en sistanamns. Inga speciellt coola tidskrifter dock tyvärr. Siktar högre när det gäller kvalité, inte kvantitet, när det kommer till 2011.

Lärde mig extremt mycket. Praktiskt och psykologiskt.

Såg den bästa konserten någonsin, Jonsi. Helt otroligt obeskrivbart underbart. Tror inte det blir bättre än så. Såg även Movits! och diverse små indie-band och var på Popaganda. Såg en gäng dåliga filmer på bio.

Äldsta systern gifte sig och fick tredje barnet, alla andra blev också på smällen eller födde barn.

Jag fyllde 30 och krisen verkade bestå i att jag plötsligt inte visste om jag egentligen vill ha barn.

Labbet splittrades, jag flyttade till Broad, andra till Yale, och resten stack någon annanstans.

Vi fick besök av svåger med fru, Mams och Paps & Moster och Morbror, Syster två med barn och man, Svärmor, Jenny, och idag kommer Svärfar med fru. Att ha er här gör att Sverige, och ni, känns närmare!

Reste själv inte så värst mkt, förutom ett besök i Sverige var vi till Niagrafallen, Toronto och New York. Och Killington då, där vi firade vår DINKy jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar