onsdag 31 augusti 2011

Äckliga Boel

Inspirerad av Karin, här är Googles bild av mig:

Boel är på krigsstigen!
Boel är utbildad i textil på Högskolan i Borås och har ritat mönster till tyger.
Boel är föreståndare för forskningsprojektet Bridging the Gaps och adjungerad professor vid The Jönköping Academy for Improvement of Health and Welfare.
Boel är certifierad coach
Boel är på besök
Boel är ganska äcklig
Boel är utbildad handledare i fredlig beröring,mindfulness och livssamtal för barn

Analys och kommentar:
Krigsstigen javist! Efter (delvis) kraschat projekt och kommunikationssvårigheter.
Just nu på besök i New Haven, och definitivt forskare om än inte adjungerad professor. Hade jag kunnat vara textil designer i ett annat liv? Inte omöjligt, och börjat nu sakna min symaskin. Äcklig.. kan jag kanske vara ibland. Men det är inget jag coachar om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar