måndag 30 juli 2012

Inspiration och frisk luft

Spelade fotbollsturnering i helgen. Många timmar med frisk luft och fysiskt aktivitet är underbart. Mina ben, som aldrig kommer vinna en skönhetstävling, fick sig ett par blåmärken till, men nu har dom ju iaf färg på sig. 


Ska absolut försöka hitta ett lag hemma i stockholm, är så glad att jag återupptäckt fotbollen och insett att speciellt dålig är jag ju inte. Denna turnering var enbart för damlag med "över 30" och "över 40" divisioner. Många som spelade var över 50 och jag blev så himla inspirerad. Har aldrig ens tänkt på möjligheten att spela fotboll om 20 år! Men varför inte. Om kroppen håller så kan jag inte tänka mig ngt roligare att göra för att hålla formen. Skulle ju vara roligt om det fanns andra gamlingar att spela med dock, tror att det kan göra ont att möta en 30åring när jag är 55.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar