tisdag 17 januari 2012

Det här livet!

Tvära kast och nya situationer. Sitter här i Farsta, redo att ta tåget mot Arlanda, och efter en mastodontlång dag kommer jag anlända i New Haven. Lägenheten här på kullen blev mycket snabbt och mycket självklart hemma igen, innan vi knappt hann packa upp våra kartonger. Har en annan person bott här i över två år? Har vi bott i ett annat land i över två år? Ska jag åka tillbaka själv?! Ja, så är det visst, hur absurt det än låter.

Blir ett annorlunda halvår. Utan J, i New Haven till 100%, med otroligt mycket och roligt jobb att göra. Utmanande och lärorikt, känslomässigt kaosartat. Vi får se.

Framtiden mina vänner, den ser dock ljus ut! Snart kommer jag hem igen, tror det finns platser där jag kan göra nytta och uppskattas här i Stockholm, mera bättre högre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar