onsdag 28 juli 2010

sammanbrott

Efter att ha cyklat hem från jobbet i förtid (glömde sladden till datorn hemma) i strålande solsken och 32 grader så var jag rätt knäckt. Försökte jobba efter att ha kylt ner mig med Ben&Jerrys och Cola, men det gick sådär. Sen lyckades jag missa när L kontaktade mig på Skype. Tänkte att jag skulle ringa uppp snabbt innan hon hann gå och lägga sig, men fick lov att ladda in mer pengar på Skype-kontot. Men efter tre försök med det Amerikanska och ett med det Svenska bankkortet så gav jag i princip upp. Klockan var vid det laget efter midnatt hemma och L sov nog redan. Hur kommer det sig att jag inte har pratat med min bästa vän på flera veckor?? Fick ett litet sammanbrott och ägnade resten av dagen åt att slösurfa, kolla på House och äta ännu mer glass (efter det att jag gråtit klart).

Idag står ett besök på Yale med labbmöte på schemat. Vilket betyder att jag kommer få väldigt lite arbete gjort även idag. När hinner man arbeta ikapp när man oftast jobbar minst 12 timmar varje dag i vilket fall?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar